Twój Instagram nie sprzedaje pomimo starań i chęci?

Zacznij pisać tak, żeby Klienci zaczęli kupować!

Pisanie postów, które przybliżają Klientów do decyzji o zakupie nie jest proste. Na szczęście można się tego nauczyć! Wystarczy kilka prostych zasad, które sprawią, że Twoje treści zaczną budować wizerunek marki. Dzień po dniu będą przybliżać obserwatorów do decyzji o zakupie właśnie od Ciebie!

W skutecznych działaniach na Instagramie nie chodzi o to, żeby pisać cokolwiek, budować sympatyczne relacje, rozmawiać godzinami w wiadomościach prywatnych. 

To, co publikujesz na Instagramie powinno:

  • skutecznie zmieniać obserwatorów w Klientów,
  • budować wizerunek marki, która rozumie Klientów,
  • wspierać sprzedaż Twojej oferty bez poczucia wciskania. 
Wystarczy 30 minut dziennie przez 21 dni, żeby zobaczyć różnicę!

To nie jest kolejny e-book, który kupisz i o nim zapomnisz!

Szkolenie rozwój marki na Instagramie

PLN 179
  • Dostęp do szkoleń wideo Jak pisać skuteczne posty w małej marce online (i stworzyć za darmo mockupy dla usług)
  • 21 lekcji mailowych. Codziennie dostaniesz 1 lekcję o tym, jak budować wizerunek marki dzięki postom na Instagramie
  • Bonus: 21 lekcji z mailingu w formie PDF do druku

Temat 1 – Przedstaw się! Proste? Niekoniecznie!

Czas się przedstawić na Instagramie! Spróbuj zrobić to inaczej niż większość osób. Nie chodzi bowiem o to, żeby opowiedzieć potencjalnym Klientom historię swojego życia i jego poszczególne etapy.  Kiedy się przedstawiasz na Instagramie, mów o sobie pod kątem tego, jaką wartość dajesz odbiorcom.

Skorzystaj ze schematu:

1) Zacznij od problemu Klienta

2) Przedstaw się, powiedz mu, że dobrze trafił

3) Napisz co robisz:

→ Pomagam / Wspieram / Sprawiam, że…. / Spełniam marzenia*

→ (mój Klient – kim jest? Opisz go krótko, ale bardzo precyzyjnie)

→ w czym/co (w czym wspierasz? Co sprawiasz? Podaj fakt i korzyść)

→ poprzez

→ (co takiego robisz, że Klient osiąga rezultaty?)

* wybierz początek pasujący do Twojej branży

4) Dodaj informację, gdzie można zapoznać się z Twoją ofertą (jeśli w linku w biogramie, to go od razu oznacz @nazwaprofilu, żeby przenieść tam Klienta jak najszybciej i jak najwygodniej dla niego)

5) Zadaj pytanie np. co sprawia mu największy problem lub o czym marzy w odniesieniu do tego, czym się zajmujesz.

Pro tip: Pokazuj siebie! Niech posty, w których mówisz o Twojej marce będą zobrazowane Tobą, a nie Twoim produktem. Buduj skojarzenia, daj się zapamiętać. Niech potencjalny Klient widząc nazwę Twojej marki myśli O, , coś nowego wrzuciła!.

1. Zacznij od obejrzenia 5 krótkich filmów (łącznie 1 h 20 min) w których opowiadam m.in. o tym:

  •  że profil marki online to nie to samo co profil Influencera (więc rozwija się je inaczej!), 
  • dlaczego Twoje posty na Instagramie nie sprzedają, 
  • nad czym powinnaś się zastanowić zanim napiszesz nowy post,
  • jakie są podstawy komunikacji małej marki online na Instagramie, 
  • jakie są 4 podstawowe elementy skutecznych postów, 
  • jak stworzyć mockupy do produktów online, których nie ma nikt inny (tutorial),
  • w jaki sposób zaplanować posty z wyprzedzeniem używając bezpłatnego narzędzia Facebooka.

2. Następnie codziennie otrzymasz maila, który będzie w tym samym czasie spełniał funkcję edukacyjną, inspiracyjną oraz motywacyjną. Będzie gotowym pomysłem i zachętą do działania OD RAZU, bez czekania na “lepsze czasy”. Możesz z nich korzystać 5 dni w tygodniu lub przeplatać je postami, które przyjdą Ci do głowy w międzyczasie. Codziennie pisz i planuj w Creator Studio. Moje pomysły sprawdzą się w każdej branży. Są ułożone w sensowną całość, która: pozwoli potencjalnym Klientom lepiej poznać Ciebie i Twoją markę, pokazać Klientom wartość Twojej pracy. Jeśli z jakiegoś powodu e-mail do Ciebie nie dotrze, masz dostęp do “koła awaryjnego” – bazy wszystkich tematów.

3. To szkolenie jest wstępem do świadomych działań, takim “nabraniem wiatru w żagle”. Docelowo wszystkie Twoje działania w sieci powinny Ci pomóc realizować biznesowe cele. Nad taką strategią pracuję z Klientkami, ale… jeśli masz mętlik w głowie i nie możesz ruszyć z miejsca, to musimy ogarnąć najpierw podstawy. Ostatniego dnia kursu będziesz mogła zdecydować czy jesteś gotowa na kolejny krok – stworzenie komunikacji marki, która zachwyca i sprzedaje.

4. Dostęp do szkolenia dostajesz na tak długo, jak długo będzie istniał Świat Treści 🙂 

Pokaż Klientom, że to właśnie na Ciebie czekali!

Dzięki treningowi zaczniesz:

I to bez konieczności zastanawiania się co i jak napisać. Skorzystasz z przygotowanych przeze mnie pomysłów, wskazówek i przykładów. 

Workbook strona o mnie oferta specjalna

Nazywam się Agnieszka Kuczyńska. Na Instagramie zaczęłam działać w maju 2020, a 1.5 miesiąca później założyłam firmę i od samego początku miałam Klientki pozyskane tym kanałem komunikacji.

Po 6 miesiącach miałam już grono stałych Klientek, współprace indywidualne i 100 sprzedaży pierwszego workbooka i szkolenia online. I to bez korzystania z płatnej reklamy. Ty też tak możesz!

Uczę, jak zarabiać bez dużych zasięgów i pogoni za lajkami. Pokazuję jak stworzyć komunikację, która zachwyca i sprzedaje. Skończyłam zarządzanie w biznesie i wiele lat pracowałam w sprzedaży usług.

Klientki o moim wsparciu w rozwoju marki na Instagramie:

opinie Klientek